top of page
Ara
  • bilgi9681

insan sepeti nedir ? Nasıl kullanılır ?

insan sepeti ile sosyal medya hizmetleri satın alabilir ve sosyal platformlarda hesaplarınızı hızlı ve zahmetsizce büyütebilirsiniz. Günler veya aylar harcamanıza gerek kalmadan sizi kısa sürede başarıya ulaştırıyor. Tek yapmanız gereken siz uygun paketi seçip arkanıza yaslanmak.


insan sepeti güvenilir mi ?

Ben yıllardır kendim kullanırım. Bu zamana kadar bir sorun yaşamadım.Oldukça ilgililer. Sorun olduğu zamanda da çözüyorlar. Site oldukça aktif. zaten blog yazılarından da anlayacağınız üzere sürekli içerik giriliyor siteye. Böyle siteler genelde insana güven veriyor. Bu sektörde dolandırıcı oldukça fazla. Benim yıllardır denediğim bir çok site oldu. En iyisi insan sepeti diyebilirim.

insan sepeti nasıl kullanılır ?


İnsan sepeti ile satın almak istediğiniz hizmeti seçip sepetinize ekliyorsunuz. burada satın alırken dikkat etmeniz gereken kısımlar var. Örneğin açıklamaları iyi okuyun. Örnek veriyorum ; diyelim takipçi alacaksınız. Eğer instagram hesabınız gizli ise takipçilerinizi gönderemiyorlar. Daha sonradan gizliden çıkarttığınızda da tekrar iletişime geçmeniz gerekiyor. Bu sebeple satın almadan önce dikkat etmekte fayda var. Her platforma her kişiye uygun hizmet var. Aslında kullanması da oldukça basit ve zevkli. Ödeme yöntemi olarak da kredi kartı numarasını vermek istemeyenler havale/EFT ile alışveriş yapabilirler. Bugünlük yazımız buraya kadar. okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum. Umarım insan sepeti sitesi ile sizleri yeteri kadar bilgilendirmişimdir.


7 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page